måndag 21 september 2009

Nu ska det bli ändring

Hejs


Jaha nu har jag äntligen tagit mig i kragen och varit i simhallen och köpt ett årskort för gymmet och simhallen, känner mig så jäkla tjock nu har lyckats gå upp 5 pannor sedan i Maj så nu blir det att ta tag i handtagena på sidan av kroppen och svettas lite.
Eftersom jag redan är rätt stark ( host host) så har jag lagt upp träningen på ren fett förbränning så det blir inte några vikter till att börja med utan löpband, roddmaskin och simbassängen med början imorrn.

Om nån har några bra fett förbrännings tips och kost tips dela gärna med er till den lille fete Svensson!!!


Tack för mig Hej!!!!!


5 kommentarer:

Tompa sa...

Du behöver inga tips Svensson. Vilja är det ända som behövs :).

Good luck!

Sleipner sa...

Vi ses där då svensson, jag har samlat på mig ett gäng extra kilon under sommarn också så har slagit till på gymkort där med.... Angående kosten.. den gamla klassikern ät lite mindre, rör på dig lite mer sägs funka jääävligt bra.

Anonym sa...

Bra initiativ brorsan!! Önskar att jag oxå kunde ta mig i kragen.....

Kram syrran

Anonym sa...

Ut o gå på golfbanan o förbränn bara... men ring mej först så ja får hänga på... alldeles för få golfrundor i år ihop ju... Måste vi förbättra te nästa år... Höjta te när du ska ut vet du, där förbränns de bra !! / Patrese

Elin sa...

Hur går det med letandet efter den vältränade tonårskroppen, har du hittat några spår efter den? Ja, % godiset, soffan och kärleken sätter sina spår. Hoppa över de tre första så ska du få se på ras. Lättare sagt än gjort men det finns inga genvägar. Jag vet har provat flera men det skiter sig hela tiden. Lycka till kramar från Elin