torsdag 10 september 2009

Facebook hora

Hejs!!


Jag lider och jag skäms skamligt är det också!!!!! Jag har alltid pratat skit om denna sida inget har varit bra bara idioter håller på med facebook men vad fan nu sitter man i träsket!!! Varje gång jag sitter framför datorn så kommer en så irriterande nyfiken känsla vad som hänt mina facebook vänner, så jag loggar in och sen tittar jag och vips så har det gått 30 min fan också, men det är bara att erkänna i love facebook och har blivit en såkallad facebookhora !!! AHHHHHHH!!!!

5 kommentarer:

Annika sa...

Du är inte ensam :S haha Hoppas allt är bra med dej o din lilla loppa :)

Unknown sa...

Hahaha, vi har tydligen samma problem

Fräddä sa...

Har du de Problemmet Tompa ?????? Va? ;)
Den största törsken av dom alla.. Fixa en grillfest nu istället för att tjöta på nätet :)

Andreas: Forts. blögga. Alltid lika sköj att förlja ditt liv :)

Lilla loppans blog sa...

Hittade ett roligt klipp på youtube om detta! Kolla min blog...
puss puss

Anonym sa...

Du har fler vänner som har detta problem annars skulle de ju inte skriva här de måste ju läst & varit inne på din sida lr??? hahahaha I like.